Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2017 18:18 - Нищожното лице на "сигурността" в АЕЦ "Козлодуй"
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1188 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес в сайта за видео споделяния YouTube е качено видео, направено в полицеуското управление на Козлодуй, през тази зима. В него тогавашния директор по "сигурността" на АЕЦ "Козлодуй", някой си Пешко Караджов, показва класика в гаврата с редови полицай, заради това, че последният е съставил акт на пиян щофьор, приятел на шефчето. Видеото е около 12 минути, но по-съществената част от него е през първата половина. Който иска може да го види по-долу, под моето име.

image

Видеото е качено от информационният портал OFFNews, заради материала:


Шеф в АЕЦ заплашва: Ще те срина до земята. Утре няма да бъдеш полицай (видео) Началникът на сигурността в централата Пешко Караджов - кръстник на сестрата на депутат Пак същата агенция публикува:

Стенограма от разговора между Караджов и полицая:

Караджов: Ти полицай няма да бъдеш. Бъди сигурен, гарантирам ти, че няма да бъдеш полицай. Поне в това, което аз подписвам... аз подписвам договор.
Полицай: Добре.
Караджов: Няма добре. Ей, голем пе***ас си.
Полицай: Не мислите ли, че ме обиждате?
Караджов: Не, не те обиждам. Не те обиждам, а си точно такъв. Казвам ти, защото знам за какво става на въпрос. Ще дойдат и ще ти го кажат на очите. Предният път ти казах, простих ти. На тоя, който ти е карал дървата без пари 10 години ти му направи акт.
Полицай: Без пари ми карал дърва?
Караджов: Карал ти е дърва без пари, гаранция...
Полицай: Аз имам документи...
Караджов: Какви документи имаш, бе? Махай се оттука, бе. Много си малък, ти казах, много си малък. Много си малък.
Полицай: Добре.
Караджов към трети човек: Не съм съгласен със съдржанието на акта. Г-н... ми е искал подкуп. Напиши това, което аз ти казвам. А тебе ще те сирна до земята. Ти утре няма д бъдеш полицай.
Санкционираният шофьор: Ама какво нарушение извърших, та да ме спирате, бе?
Караджов: Къде си го спрял?
Полицай: На шосето.
Шофьор: Какво?
Караджов: Къде, на шосето? Къде?
Полицай: До Блок 11.
Караджов: Къде, че нещо не мога да се...
Полицай: На подлеза...
Караджов: Ей, аз ти казвам, ти си бита карта. Ама толкова много бита карта си.
Полицай: Ок.
Караджов: Какво окей, кей, кей. Не стига, че толкова много съм ти помогнал. И у Мизия, и у тва... Аз. А ти се правиш на педерас.
Полицай: Аз?
Караджов: Да, ти, ти, точно ти. Казвам ти го, ей го, пред колегите ти го казвам. Не ме гледай като такова... Не е време да му звъня на директора сега. Обаче ти казвам, ти си вече бита карта. Втори път ми правиш на мен... Аз ти плащам на теб, аз съм подписал за заплатата ти. Ти си никой. Казвам ти, ти си никой. Втори път ми правиш... трети път няма да има.

После Караджов провежда телефонен разговор, от който се чува: пе***аси у това полицейско управление не искам. За втори път ми прави това нещо.

След като изгледате видеото се замислете, как ли другите шефове на АЕЦ-а се отнасят с персонала, ако някой дръзне да намекне, че ще разкрие някое от гигантските им престъпления? Като например с последният случай "Сменят имената на реакторите в АЕЦ "Козлодуй"".

Георги Котев

Ето и обещаното видео:






Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9863163
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930