Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2015 12:42 - История с джихадист
Автор: balebalev Категория: Други   
Прочетен: 669 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 
 
 
  Влизам днес в МОЛ-а, а насреща ми джихадист с брада. Ама истинска джихадистка брада като лопата, а не проскубляк, какъвто аз бях пуснал. За да не бие на очи, носеше грамадни слушалки и пиеше "Red Bull". Веднага съобразих, че на слушалките слуша окуражителни молитви, а "Red Bull"-ът повишава концентрацията му за изпълнение на отговорната задача.
  Още не бях се отърсил от първоначалната уплаха, когато джихадистът с бързи и уверени крачки се запъти към мене. Викам си: "Ей сега я втасахме! Защо ми трябваше да се бръсна?!". А онзи вече беше надвиснал над главата ми и каза със страшен глас: "Знаеш ли да приказваш на английски?". Викам му: "Криво-ляво.". Обясни ми, че в МОЛ-а имало един клошар, на когото искал да помогне с нещо дребно, но клошарят можел да говори само на немски, а джихадистът - на английски. Обещах да помогна на драго сърце и тръгнахме към клошаря. Клошарят ни видя и започна да се отдалечава с бързи крачки към ескалатора. Аз казах на джихадиста, че сякаш клошарят се страхува. Джихадистът каза: "Така изглежда. Мислиш ли, че може да се страхува от брадата ми?". Отговорих му, че е напълно възможно, защото и аз се страхувам от брадата му. На горния етаж клошарят започна да тича, а аз казах, че се чувставм малоумно, гонейки уплашен клошар. Джихадистът обаче беше твърдо решен да му помогнем и се отказа чак когато клошарят се барикадира в клозетите.
  Вървейки обратно, предложих на джихадиста да го науча как се казва на немски: "Ако нямате нищо против, бих искал да ви помогна с малко дребни пари!". Джихадистът подскочи и каза: "Сакън! Аз съм религиозен човек и не бих искал клошарят да си купи с моите пари пиене и цигари, и аз да нося вина за това, че той се трови!". Тогава отработихме изречението: "Ако нямате нищо против, бих искал да ви купя нещо дребно за хапване!".
  На раздяла джихадистът ме попита дали съм бачкал в пожарната, защото нося червено яке. Отговорих, че съм безработен. Той ми препоръча да започна в пожарната, защото съм бил готов да помагам на хората, а точно такива кадри се търсели в пожарната.



Гласувай:
7



1. mar866 - ...
23.02.2015 14:21
мисля, че тайната му мисъл е била да те вербува за ИД и да ти обещае 40 девици, ако се гръмнеш в МОЛ-а:)
(клошарът се е оказал неблагонадежден!)
цитирай
2. balebalev - 70
23.02.2015 14:48
Не бяха ли 70?
цитирай
3. mar866 - ...
23.02.2015 15:31
70? ще ти се!:)))
само 40 са!
цитирай
4. zryncho - 70 кила сушени фекалий за тебе бале ...
23.02.2015 23:05
70 кила сушени фекалий за тебе бале дришльо измекярчето
цитирай
5. mar866 - Апостоле,
24.02.2015 16:22
zryncho написа:
70 кила сушени фекалий за тебе бале дришльо измекярчето


като се правиш на някой друг, поне вземи си обогати речника.
цитирай
6. viovioi - Радвам се че си още жив бале.
25.02.2015 11:40
И хубаво че си бил с червено яке , а не с някаква оранжева тениска. Това те е спaсило донякъде.
цитирай
7. zryncho - 70 кила сушени фекалий за тебе бале ...
25.02.2015 18:56
mar866 написа:
zryncho написа:
70 кила сушени фекалий за тебе бале дришльо измекярчето


като се правиш на някой друг, поне вземи си обогати речника.




Ще се правя на когото си поискам и ще приказвам каквото ми скимне, тъпа шундо и венецианска минетчийко!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balebalev
Категория: Други
Прочетен: 543393
Постинги: 224
Коментари: 2181
Гласове: 1159
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930