Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2015 20:44 - Виетнам
Автор: balebalev Категория: Други   
Прочетен: 480 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 
Вече се събрахме около 7-8 души за зимното пътешествие до Виетнам. Сега уточняваме конкретните дати и най-вероятно този месец ще вземем билети. Много съм превъзбуден, имам чувство, че ще е велико приключение. Пътували приятели ми казаха, че Виетнам е раят на бирата в Югоизточна Азия, а освен това няма проблем да се намери коз.



Гласувай:
3



1. mar866 - ...
03.09.2015 11:29
Зимно? Не знам кога смяташ да ходиш, но декември и януари са най-студените месеци и често температурите падат драстично. Заради Коледа и Нова година, цените са доста завишени. Май и юни се водят към дъждовните, но нас дъжд ни валя само три-четири пъти за 20 дни. Септември и октомври са предпочитаните месеци, но гъмжи от туристи и пак надуват цените. Това го знам от хора, с които разговаряхме там (предимно австралийци, многократно посещавали Виетнам)

За бирата грижа нямай, най-евтината, която намерихме, излизаше около 20 БГ стотинки. За коза също! Сега ме напушва смях, като се сетя как едно тетка ни преследваше цяла вечер из Хой Ан. Поднасяше ни платнена торбичка, пък аз помислих, че продава подправки. Ако не ме лъже паметта, последно стигна до 10 000 донги (за да сме точни - 0.77 БГ стотинки) за торбето, а то не беше никак малко.(колкото средноголяма ябълка)

Когато ви връщат пари, бройте нулите върху банкнотите - опитват се да лъжат.
На мен ми беше най-лесно да ги пресмятам в левове - махаш 4 знака и си готов:)))

На слука, както казват на рибарите! И ни дръж в течение, с каквото мога ще помагам:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balebalev
Категория: Други
Прочетен: 543265
Постинги: 224
Коментари: 2181
Гласове: 1159
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930